Perhaps My Destination Was Like This

بیند چو کسی موی تو گیرم سر راهش * تا ذوق تماشای تو دزدم ز نگاهش

Perhaps My Destination Was Like This

بیند چو کسی موی تو گیرم سر راهش * تا ذوق تماشای تو دزدم ز نگاهش

عشق اولم ...

عشق اولم عشق آخرم

با تـو زندگی شـده باورم
چه شکسته ام بی تو خسته ام
دل پر امید به تو بسته ام
من که زندگیمو باختم واسه یه لحظه دیدنت
نزا باز دلـم بسوزه دوباره وقت رفتنت
بی تو دلـم خون می شه اگـه نیایی
تو سینه داغون می شه بگـو کجایی
داد از جدایی
 کوه نور من همه شور من
ای سـتـاره پــر غـرور من
ای پناه من تکیـه گاه من
دل شکسته بی گناه من
من که زندگیمو باختم واسه یه لحظه دیدنت
نزار باز دلم بسوزه دوباره وقت رفتنت
بی تـو دلـم خـون می شه اگـه نیایی
تو سینه داغـون می شه بگـو کجایی
داد از جدایی؟؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد