Perhaps My Destination Was Like This

بیند چو کسی موی تو گیرم سر راهش * تا ذوق تماشای تو دزدم ز نگاهش

Perhaps My Destination Was Like This

بیند چو کسی موی تو گیرم سر راهش * تا ذوق تماشای تو دزدم ز نگاهش

معجزه

معجزه

وقتی سارا دخترک هشت ساله ای بود , شنید که پدر و مادرش درباره برادر کوچکترش صحبت میکنند. فهمید که برادرش سخت بیمار است و آنها پولی برای مداوای او ندارند . پدر به تازگی کارش را از دست داده بود و نمیتوانست هزینه جراحی پرخرج برادر را بپردازد . سارا شنید که پرد آهسته به مادر گفت : فقط معجزه می تواند پسرمان را نجات دهد

. سارا با ناراحتی به اتاق خوابش رفت و از زیر تخت قلک کوچکش را درآورد. قلک را شکست , سکه ها را روی تخت ریخت و آنها را شمرد . فقط 5 دلار . بعد آهسته از در عقبی خانه خارج شد و چند کوچه بالاتر به داروخانه رفت . جلوی پیشخوان انتظار کشید تا داروساز به او توجه کند ولی داروساز سرش شلوغ تر از آن بود که متوجه بچه ای هشت ساله شود .
دخترک پاهایش را به هم زد و سرفه میکرد ,

ولی داروساز توجهی نمیکرد . بالاخره حوصله سارا سر رفت و سکه ها را محکم روی شیشه پیشخوان ریخت .
داروساز جا خورد , رو به دخترک کرد و گفت : چه میخواهی ؟ دخترک جواب داد : برادرم مریض است , میخواهم معجزه بخرم . داروساز با تعجب پرسید : ببخشید !؟ دخترک توضیح داد : برادر کوچک من , داخل سرش چیزی رفته و بابایم میگوید که فقط معجزه میتواند او را نجات دهد , من هم میخواهم معجزه بخرم , قیمتش چند است ؟ داروساز گفت : متاْسفم دختر جان , ولی ما اینجا معجزه نمیفروشیم
.
چشمان دخترک پر از اشک شد و گفت : شما را به خدا , او خیلی مریض است , بابایم پول ندارد تا معجزه بخرد این هم تمام پول من است . من کجا میتوانم معجزه بخرم ؟ مردی که گوشه ایستاده بود و لباس تمیز و مرتبی داشت , از دخترک پرسید : چقدر پول داری ؟

دخترک پول ها را کف دستش ریخت و به مرد نشان داد . مرد لبخندی زد و گفت : آه چه جالب , فکر میکنم این پول برای خرید معجزه برادرت کافی باشد ! بعد به آرامی دست او را گرفت و گفت : میخواهم برادر و والدینت را ببینم , فکر میکنم معجزه برادرت پیش من باشد .
آن مرد , دکتر آرمسترانگ فوق تخصص مغز و اعصاب در شیکاگو بود .فردای آن روز عمل جراحی روی مغز پسرک با موفقیت انجام شد و او از مرگ نجات یافت . پس از جراحی , پدر نزد دکتر رفت و گفت : از شما متشکرم , نجات جان پسرم یک معجزه واقعی بود , میخواهم بدانم بابت هزینه عمل جراحی چقدر باید پرداخت کنم ؟دکتر لبخندی زد و گفت : فقط 5 سنت
!

نظرات 7 + ارسال نظر
آیسان چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:46 http://golbaghali.blogsky.com

سلام بی معرفت چرا خبرم نکردی که آپ کردی؟فکر کنم قالبتو عوض کردی اگه درست فکر میکنم مبارکه٬داستان قشنگی بود واقعا لذت بردم گریم دراومد دستت درد نکنه.پیش منم بیا
این تیکه باید درست بشه:
سارا شنید که پرد (پدر)آهسته به مادر گفت : فقط معجزه می تواند

الهام جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 http://shamevojood.blogsky.com/

سلام دوست خوبم
مرسی از حضور گرمت خوشحال شدم.
واقعا هم معجزه بوده . این به شما می رسونه که قدر دختران به خصوص خواهرانتان رو خوب بدانید.موفق باشید
در پناه حق

دریا جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 12:41 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام.
خوبی؟
-----
وقتی به من نگاه کردی، چشمهایم را بستم، وقتی در جاده های خاطر غزل خواندی، ایستادم و خاموش ماندم. مهربانانه آمدی، سنگدلانه رفتم. از شکفتن گفتی، از خزان سرودم و ناگهان مه همه جا را گرفت. حرفهایم مرطوب شد و چشمهایت با ابرهای مهاجر رفتند.
-----
منتظر حضور سبزتون هستم.
موفق باشی.

iranpix شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 13:57 http://iranpix.blogfa.com


با سلام و عرض خسته نباشید
دوست عزیز واقعا وبلاگ باحالی داری... فقط زود به زود آپ کن
به منم سر بزن ... منم آپم با مطالب بسیار زیبا
موفق باشی

http://iranpix.blogfa.com

وحید شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 22:58 http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

دریا پنج‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:16 http://www.daryaa.blogsky.com

سلام.

روز عشق مبارک. امیدوارم روز خوشی رو داشته باشید.

منتظر حضور سبزتون هستم.

موفق باشید.

sadaf جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 23:11 http://tasvireeshgh.blogfa.com

سلام.زیبا بود.من بلاگم رو اپ کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی با تبادل لینک موافقی خبرم کن؟!.ولنتاینت مبارک ایشالا همیشه شاد و خندون باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد